Jag ska tro på min kropp mer!

Jag har inte nått min mål vikt, jag är inte smal, jag är inte i närheten av ideal måtten och kläderna sitter inte super bra på mig. Jag ser många skavanker på min kropp, mycket som jag vill ändra. En del grejer som jag jobbar på, och en del som kräver kirurg. Inget jag kommer ta hjälp av. Jag har inte alltid varit snäll mot min kropp. Ibland pressat den mer än vad den klarar av, och skippar måltider ibland. Trots allt ovanstående så är jag stolt över min kropp. Den har burit mig i 27 år. Burit mig i svåra stunder. Hjälpt mig att stå på mina ben. Stått ut med min protester. Den har gått igenom 2 graviditeter samt två förlossningar. Den har återhämtat sig och bär mig lika bra idag om inte ännu bättre. Jag är så tacksam att jag är frisk och mår bra. Hädanefter kommer jag och min kropp kämpa tillsammans, och jag ska tro på den mer. ❤ 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vacker 😍

2016-12-17 @ 19:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: